نوشته شده توسط : noro

 افزونه تقویم فارسی جلالی برای مرورگر Opera

شرکت Opera، نگارش جدید مرورگر خود را با قابلیت پشتیبانی از افزونه‌ها منتشر کرده است. به دلیل علاقه خاصی که به این مرورگر دارم، برآن شدم تا افزونه‌ای برای آن ایجاد کنم. حاصل کار، افزونه تقویم فارسی جلالی برای این مرورگر است. با استفاده از این تقویم به سادگی می‌توانید از تاریخ روزها آگاه شوید. این افزونه، نگارش ویرایش‌شده‌ی پروژه DHTML Calendar و JalaliJSCalendar است که براساس پروانه GPL به صورت عمومی منتشر شده است.

دنلود افزونه تقویم فارسی جلالی برای مرورگر Opera



:: موضوعات مرتبط: دانلود تقویم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تقویم , دانلود تقویم جلالی , دانلود تقویم جلالی برای مورورگر , دانلود تقویم فارسی برای مورورگر , دانلود تقویم جلالی فارسی برای مورور گر , دانلود تقویم جلالی برای مورورگرopera , دانلود تقویم جلالی فارسی برای مورورگر اپرا , جدید , جدیدترین , به روز , 2011 , تنها ,
:: بازدید از این مطلب : 1198
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : noro


دانلود ویندوز8

 

با لینک مستقیم برای اولین بار درا یران

 

دانلود رایگان  ویندوز 8 با لینک مستقیم

دانلود

ورژن آلفا  ویندوز8 منتشر شد…  سایت مستر دانلود نیز مثل همیشه برای اولین بار به عنوان یکی از معتبر ترین وب سایت های نرم افزار این ویندوز را با لینک مستقیم و با فرمت  ISO  در برای دانلود قرار داده است .

این ورژن  در اصل  آخرین ورژن سیستم عامل ویندوز 7 همراه با 200 نرم افزار تست شده و ویژگی هایی مانند superbar و استفاده از جدید ترین تم ها به صورت پیش فرض و امکانات فوق العاده بیشتری نسبت به سیستم عامل ویندوز 7 میباشد  .

 

 



:: موضوعات مرتبط: ویندوز 8 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1332
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : noro


دانلود نرم افزار حرفه ای

 

  Adobe_Dreamweaver_CS5_ME_v11.0_Build_78

  

دانلود نرم افزار حرفه ای Adobe_Dreamweaver_CS5_ME_v11.0_Build_78

طراحی سایت ها وقتی جذاب تر خواهد شد که علاوه بر استفاده از انواع تکنولوژی ها ازنرم افزارهایی هم استفاده شود که قابلیت های فراوانی را در اختیار طراحان قرار می دهد. این که یک طراح حرفه ای چه نرم افزاری را بر می گزیند علاوه بر این که تا حدود زیادی سلیقه ای است به خود طراح هم بستگی دارد اما وقتی نام محصول قدرتمند Adobe به میان می آید جای هیچ گونه سلیقه یا بحثی باقی نمی ماند. این قدر این ابزار قدرتمند و غنی از نظر امکانات است که اکثر طراحان برای طراحی های وب از این ابزار استفاده می کنند. Adobe DreamWeaver نام همان نرم افزار قدرتمندی است که امروزه حتی در اکثر دانشگاه ها هم برای طراحی ها و آموزش به دانشجویان آن را به عنوان مرجع نرم افزاری مطرح می کنند. DreamWeaver هرچند در ابتدای امر محصولی از Macromedia بود اما خرید این شرکت توسط Adobe باعث نشد تا از محبوبیت و البته قابلیت های این ابزار کاسته شود بلکهادوبی توسط با ارائه نسخه های متعدد این ابزار خود را به یکی از قدرتمندترین شرکت ها در تولید نرم افزارهای طراحی وب تبدیل کند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار ویرایش قالب وبلاگ وسایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1489
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1389 | نظرات ()